בן אש

איפה קונים גלגלון כיבוי אש

יש מוצרים שאנחנו קונים בחנות הכי הקרובה לבית וחוץ מהמרחק הקצר, שום דבר אחר לא חשוב לנו. מוצרים אחרים אנחנו קונים בחנות הזולה ביותר גם אם זה דורש מאיתנו להניע את הרכב וישנם גם מוצרים שלמענם אנחנו מוכנים לעשות נסיעה ארוכה כדי להבטיח שאנחנו מקבלים את המוצר הטוב ביותר. אז איפה קונים גלגלון כיבוי אש? ובכן, בכל מה שקשור לבטיחות האש במפעל, בעסק או בבית שלכם, אתם אכן רוצים להשיג את המוצר הטוב ביותר, אבל למרבה השמחה היום כבר לא תצטרכו אפילו להניע את הרכב לשם כך.

 

מה זה גלגלון כיבוי אש ומהם הפרמטרים המרכזיים בבחירתו?

גלגלון כיבוי אש הוא תוף מתכת עגול, המגיע במידות קוטר משתנות וסביבו כרוך צינור כיבוי ייעודי עם מזנק המותקן בקצהו האחד כשקצהו השני מחובר אל יציאת מים רגילה או ברז כיבוי ייעודי. כידוע, גלגלון כיבוי אש הוא פריט ציוד סופר חשוב וסופר שימושי בשעת אירוע אש ובמקרים רבים, נוכחותו של גלגלון אש במצב תקין יכולה להכריע את האש בצורה המהירה והטובה ביותר. אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת גלגלון אש הוא אורך הצינור המלופף סביב תוף המתכת ובהתאם לכך גם הקוטר הכולל של הגלגלון כולו. בתכנון מערכי כיבוי אש, נלקחים בחשבון כל הפרמטרים שמשפיעים על יכולת ההתמודדות שלנו בזמן שריפה ומרחקים הם פרמטר מפתח בתהליך תכנון זה. הפרישה הטובה ביותר של גלגלוני אש היא פרישה של מספר גלגלונים במיקומים כאלה שמאפשרים כיסוי מלא של כל שטח המבנה – פרישה זו עדיפה על פני פרישה של גלגלון אחד או שניים בעלי צינור ארוך במיוחד, הן בגלל נושא סרבול וקושי התפעול של צינור ארוך והן בגלל שימור גישה מלאה לכמה שיותר נקודות כיבוי.

איפה קונים גלגלון כיבוי אש

אז איפה קונים גלגלון כיבוי אש?

ובכן, גלגלון כיבוי אש, כל עוד מדובר בגלגלון תקני ומאושר על ידי הרשות לכיבוי והצלה בישראל, הוא מוצר שאותו ניתן לקנות בכל חנות שמוכרת אותו. יחד עם זאת, לא תמיד החנות בה ניתן לקנות אותו היא גם החנות שבה נכון לקנות אותו. רכישת גלגלון כיבוי אש היא אינה רכישה שאת ההחלטה לגביה אנו מקבלים אל מול המדף, אלא החלטה שאותה אנו מקבלים מראש על פי תכנית כיבוי או על פי הוראות שניתנו לנו מהרשות לכיבוי והצלה. בהתאם לתכנית או להוראות הללו, עלינו למצוא את הגלגלון הספציפי הנדרש לנו, בעל אורך הצינור הנדרש ובעל תו התקן המחייב. את המבחר הגדול ביותר של גלגלוני אש תוכלו למצוא כמובן בבתי עסק המתמחים באספקת ציוד כיבוי אש, בהם תוכלו גם למצוא פתרונות כיבוי נוספים וליהנות ממבחר מלא של פריטי ציוד לבחירתכם, עם ידיעה ברורה שכל פריטי הציוד עומדים בתקן ובסטנדרטים הנדרשים של איכות ועמידות.

אצלנו בחברת בן אש תוכלו למצוא את כל הפתרונות לגילוי וכיבוי אש ובכלל זה מבחר גלגלוני כיבוי אש, בעלי מידות אורך צינור שונות ומנגנוני התקנה והרכבה שונים, המותאמים להתקנה בקלות בכל סביבה. בחברת בן אש תוכלו למצוא גם צוות מקצועי, שיסייע לכם לבחור את גלגלון הכיבוי המתאים לכם ביותר על פי דרישות הרשות לכיבוי והצלה. מיותר לציין שכל ציוד הכיבוי של חברת בן אש עומד בתקנים המחמירים ביותר בעולם בטיחות האש וגם מוצע במחירים תחרותיים ואטרקטיביים ביחס לכל חנות מיינסטרים לציוד ביתי. לקבלת מידע נוסף והזמנות עם אפשרות להזמנת גלגלון כיבוי במשלוח ישיר, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 09-7460131 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן