בן אש

גלגלון כיבוי אש

ֿמחיר החיים

גלגלון כיבוי אש הוא מתקן הממוקם בארון כיבוי אש העשוי מתכת. סביבו כרוך זרנוק כיבוי אש, שהוא בעצם צינור באורך משתנה לפי הצורך העשוי מחומרים סינתטיים. צינור זה מאפשר כיוון של המים אל מוקד השריפה ויציאה שלהם בלחץ רב, על מנת להגביר את האפקטיביות שלהם בכיבוי השריפה. גלגלון כזה צריך להימצא בכל מוסד, ולכן רבים מחפשים ברחבי הרשת גלגלון כיבוי אש למכירה.

בדומה לקנייה של מוצרים אחרים, כנראה שכשאתם מעוניינים לקנות גלגלון כיבוי אש מחיר הוא הדבר הראשון שמדאיג אתכם. בעיקר אם מדובר בעסק גדול יחסית, אתם חוששים שקנייה של מספר גלגלונים עלולה להתברר כהוצאה משמעותית ולכן אתם מחפשים לחסוך עד כמה שאפשר. הדאגה הזו מובנת, אך כנראה שהתחום שפחות כדאי לחסוך בו הוא תחום כיבוי האש.

יש דאגות אחרות

ציוד כיבוי אש הוא אינו ציוד מסובך לשימוש או מורכב יותר מדי מבחינת הייצור. לא מדובר בציוד הייטק אלא בסופו של דבר בצינור, מכל פלדה מלא גז ואבקה או מוצרים דומים. עם זאת, בניגוד למוצרים אחרים שאולי תרצו לרכוש, במוצרים הללו יהיו החיים שלכם תלויי ברגע האמת. זרנוק סדוק לא יוכל לנפק מים בכמות ובלחץ הדרושים על מנת לכבות את השריפה. גלאי עשן תקול לא יאותת לכם ברגע שתתחיל שריפה, ומטף עם לחץ נמוך לא יאפשר לאבקה שבתוכו לצאת ולכבות את השריפה בתחילתה.

כשאתם באים לרכוש ציוד כיבוי אש, מחיר לא צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. חשוב לקנות אותו מחברה עם כל ההסמכות הנדרשות. חברה בעלת ניסיון רב בתחום, שתדע לייעץ לכם לגבי מיקום של ארונות הכיבוי או הגלגלונים ולתת לכם הדרכות לגבי השימוש בציוד הכיבוי. חברה שתוכל גם לבצע בדיקות תקופתיות לאמצעי הכיבוי שרכשתם, על מנת לוודא שהם עדיין עומדים בדרישות ויוכלו לתפקד כנדרש בשעת הצורך. חסכון בכל תחום אחר הוא צעד חכם. בכל הנוגע להתמודדות עם שריפות, יש דברים חשובים יותר.

בטיחות העסק או המקום שאתם מנהלים חשובה לכם מכל? רוצים לשלב בו פתרונות איכותיים לכיבוי ולגילוי אש? אם כן, חברת בן אש היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מעמידה לרשותכם את כל הפתרונות שאתם צריכים לגילוי ולכיבוי אש. לסקירת המוצרים השונים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או להזמנות, צרו קשר ב – 09-7460131

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן