בן אש

ארונות כיבוי אש

להיות מצוידים בציוד אש בעבודה זה דבר אחד.

אבל לאחסן ולשמור אותו בביטחון במתקן ארון כיבוי אש קומפלט – זה כבר עניין אחר לגמרי.

הציוד שלך יהיה יותר שימושי במקרה של שריפה אם מאוחסן בתוך ארון כיבוי מסומן ובגישה קלה.

מגוון גדול של ארונות שלנו מספקים פתרון אחסון חזק ועמיד לציוד לכיבוי אש שלך.

וזה אומר שיש פתרון כמעט לכל גודל וסוג של ציוד, יש זמינות אפשרויות רבות לאבטחה של הציוד במקום עבודה.

אנו מספקים ארונות של מתכת או פלסטיק (פיברגלס)

במידות שונות המתאימות לציוד הנדרש לאחסן ועומדות ברמה של תקן עמדת כיבוי אש סטנדרטי:

למשל ארון לזרנוקים ולמזנק מספיק בגודל של 30 סמ * 60 סמ * 60סמ

למשל ארון לגלגלון חייב להיות בגודל של 30 סמ * 80 סמ * 80סמ

וארון שיכלול כל העמדה אפשר בגודל של 30 סמ * 80 סמ * 120 סמ

מגוון גדלים וסוגים של ארונות כיבוי אש

חברת בן אש מתמחה בשיווק, מכירה, התקנה ותחזוקה של מוצרי כיבוי אש לקהל לקוחות פרטי, ציבורי ועסקי. החברה מספקת ללקוחותיה גם מגוון איכותי של דגמי עמדת כיבוי אש –  מידות שונות, דגמים שונים וסוגים דינאמיים. מדובר בארונות איכותיים ותקניים המשמשים עבור עמדות כיבוי אש לאחסון מטפים, גלגלונים וזרנוקים, המתאימות למגוון מבנים וגורמים במשק ביניהם בנייני מגורים, מבני ציבור, מרכזים מסחריים, בתי ספר, מוסדות רפואיים, מפעלים, בתי מלאכה ומוסכים.

 

ייעודם וחשיבותם של ארונות כיבוי אש

בעת שפורצת שריפה כל שנייה הינה קריטית וגורלית, ונדרשת תגובה מיידית ויעילה. לשם כך, חשוב שציוד כיבוי האש יותקן בעמדה אחת חסינה בפני אש, שהינה מוסדרת, מסומנת וקלה לזיהוי כך שכל אחד יודע את מיקומה. חברתנו מספקת עמדות העומדות בדרישות החוק ומאפשרות לשלוף באופן יעיל ומוסדר את ציוד הכיבוי. בנוסף לכך, החזקת ציוד כיבוי אש בארון סגור ותקני תעניק לו את כל ההגנה הנדרשת על מנת לשמור על תקינותו.

גלגלון כיבוי אש – מידות

הגלגלון הוא גליל זרנוק המים אשר שוכן בתוך ארון הכיבוי, מידות גלגלון כיבוי אש משפיעות בצורה ניכרת על גודל ארון הכיבוי. ישנם ארונות בגדלים שונים המתאימים בדיוק לגודלם המשתנה של הגלגלונים. ניתן לרכוש ארון גלגלון כיבוי אש בלבד וניתן לרכוש ארון גדול דיו על מנת להכיל את כל ציוד הכיבוי הנדרש לכם.

 

סוגי ארונות כיבוי אש איכותיים ותקניים

אנו בחברת בן אש משווקים, מוכרים ומתקינים מבחר איכותי ותקני שלך ארונות כיבוי אש. הארונות מיועדים לאסון ציוד כיבוי אש ואנו מספקים אותם במידות שונות: ארון קטן בגודל 30*60*60, ארון בינוני בגודל 30*80*80, וארון גדול במידות 30*80*120. ברשותנו ארונות כיבוי אש מפיברגלס העמידים בפני חלודה, וכן ארונות כיבוי אש מפח העשויים מפח איכותי וחזק בעל רמת עמידות גבוהה לאורך זמן. מעבר לכך, מרכיבי הארון יותאמו לצרכי ציוד כיבוי האש המאופסנים בו, כדי הבטיח את השליפה בפשטות ובמהירות.

 

בחירת ארון כיבוי אש מתאים

חשוב לדעת כי בחירת סוג ומידות של ארון כיבוי אש משתנה בהתאם לדרישות ומרכיבי עמדת הכיבוי. כך למשל, ייתכן שכל הנדרש לכם הוא ארון קטן לאחסון מטף אחד, או ארון יותר גדול לאחסונם של מספר מטפים. כמו כן, ייתכן שתדרשו לארון המתאים במידותיו לאחסון גלגלת כיבוי אש לבד, או בתוספת של ציוד נלווה הכרוך לעיתים בהוספת מדף בארון. מאידך, חומר הגלם לארון ייקבע בהתאם למיקומו, בין אם בתוך מבנה במתחם סגור או מקורה, או כעמדת כיבוי אש חיצונית בשטח פתוח. בנוסף יש לקחת בחשבון את גובה התקנת ארון כיבוי אש ולוודא כי גובה ההתקנה עומד בדרישות. יש לציין כי הבחירה בחברתנו תעניק לכם את כל הייעוץ המקצועי הנדרש לרכישת ארון כיבוי המותאם במדויק לצרכים שלכם ולדרישות החוק, מבחינת גודלו, חומריו ומיקום התקנתו.

 

עוד דברים שחשוב לדעת על ארונות כיבוי אש

אין ספק שהבטיחות עומדת בראש מעייניכם, ושאף אחד לא רוצה להיקלע למצב בעייתי. אבל בפועל בעיות בטיחות אכן קיימות בבית, במוסדות חינוך, במקומות עבודה ובמרחבים ציבוריים פנימיים וחיצוניים. בכדי לצמצם את נזקים של מצבים אלו יש להיערך לקראתם בהתאם, לרבות היערכות נכונה כנגד שריפות העלולות לגרום לנזקים חמורים ברכוש ובנפש. וכאמור, היערכות נגד שרפות כוללת גם התקנה של ארון כיבוי אש.

ארון כיבוי אש תקן

 

ארון כיבוי אש תקן

מאפייני ארון כיבוי אש

בכדי למנוע שריפות, מדינת ישראל מחייבת משנת 2012 גם בתים פרטיים בהחזקת ציוד נגד אש, הכולל בין היתר גלאי עשן, מערכות ספרינקלרים, צנרת ומטפים. את הציוד יש להחזיק בארון כיבוי אש תקני. מדובר בארון חזק לכיבוי אש בצבע אדום עז שרואים אותו מרחוק, עם דלת פתיחה לצד אחד, היכול לשמש לאחסון של פריטי כיבוי שונים לרבות גלגלוני כיבוי, זרנוקים ומטפים. ארונות אלו יכולים להיות עשויים משני חמורים עיקריים, ארון כיבוי אש מפח או ארון כיבוי אש מפיברגלס.

כאמור, ארון כיבוי אש מורכב מאמצעים שונים המיועדים לכיבוי שרפות, כאשר את מרבית המקום תופס צינור כיבוי מגולגל על גבי תוף ייעודי. במקרה של שריפה מחברים את הצינור למקור מים קרוב. בנוסף, בתוך ארון כיבוי אש ניתן לאחסן מטף המשמש כאמצעי עזר נוסף לכיבוי שריפות, והינו חיוני בייחוד במקרים בהם אין לכבות את השריפה עם מים, כמו שריפה שמקורה בחשמל או בחומרים כימיים שונים.

 

תקינות ארון לכיבוי אש

אין זה מספיק שיהיה לכם במבנה ארון לכיבוי אש, שכן הוא נדרש לעבור בדיקות תקינות שמבוצעת על ידי גורם מוסמך בהתאם לדרישות התקן. בדיקות אלו בוחנות את שלמות ארון כיבוי אש, כלומר שאין בו פגמים ונזקים, לרבות תקינות של מנעול הארון והמנגנונים הפנימיים והחיצוניים שלו.

למשל בדיקות אלו בוחנות את הפתיחה המלאה של ארון כיבוי אש, בדיקת מרווח תקני בין הרצפה לתחתית הארון, וששום דבר לא חוסם את פתיחת ארון כיבוי האש. במידה ובדיקות אלו יצאו תקניות יאושר הארון, ובמידה ולא, יהיה צורך לתקן את ארון כיבוי האש או להחליפו בחדש.

ארון כיבוי אש תקני

 

ארון כיבוי אש תקני

סוגי ארונות כיבוי אש

קיימים בשוק שני סוגים של ארונות לכיבוי אש, המסופקים בגדלים שונים ולצרכים שונים. הם כוללים ארון כיבוי אש פח וארון כיבוי אש פיבגרלס, כאשר לכל סוג ארון יש תכונות משלו.

ארון כיבוי פיברגלס עשוי מסיבי פלסטיק וזכוכית, והוא נחשב לארון עמיד שאינו מחליד, המתאים לשימוש חיצוני. הוא בעל חזות יותר עכשווית ואינו מרעיש בעת השימוש בו. מאידך, ארון מפח נחשב לעמיד במיוחד לאורך זמן ונעשה בו שימוש במבני ציבור שונים כמו מרכזי קניות ובתי חולים. בכל מקרה, הבחירה בין פח לפיברגלס מוכתבת מייעודי של הארון ומיקומו.

בנוסף לכך, ארונות כיבוי אש מוצעים במידות שונות, כשכל מידה מתאימה למיקום וציוד שונה. למשל ניתן למצוא ארון צר עם חזית שקופה המשמש למטף במשרדים או מבני מגורים, ארון כיבוי גדול לאחסון של גלגלונים, וארון פיברגלס גדול יכול לשמש תחנות כיבוי אש לאחסנת צינורות כיבוי.

בנוסף, ארונות לכיבוי אש נבדלים במחיריהם בהתאם לחומר ממנו הם עשויים וגודלם. מחירם עולה אם יש צורך להוסיף להם עוד מרכיבים, למשל עבור אחסון ציוד, התקנה של דלת זכוכית וכדומה.

רכישת ארונות כיבוי אש

לרכישת ארון כיבוי אש המתאים במדויק לצרכי ומרכיבי עמדת הכיבוי שלכם, צרו קשר עם חברת בן אש בטלפון 09-7460131. אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם מידע ופרטים נוספים בנושא

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן