בן אש

גלגלון כיבוי אש לבית פרטי

מוכנות תמידית

 

בתים בישראל הנבנים בשנים האחרונות, מחויבים על פי חוק בהתקנת מערכות בטיחות למקרה של שריפה. גלאי עשן והימצאות מטפים הם דוגמאות לדרישה הזו. ועדיין, לעיתים האמצעים האלו אינם מספיקים. עבור מי שרוצה להרחיב את מעטפת ההגנה שלו בשעת הצורך, ישנה אפשרות לרכוש גלגלון כיבוי אש לבית פרטי. גלגלון כזה, שדומים לו ניתן לראות בכל מרחב ציבורי, הוא אחד האמצעים הפופולריים והפשוטים ביותר לתפעול בשעת שריפה.

 

בסופו של יום, גם הזהירים שבדיירים לא יכולים למנוע במאה אחוז את התפרצותה של שריפה בביתם. זו יכולה להיות תוצאה של קצר חשמלי, משחק באש של הילד הקטן ועוד. הכרחי להיות מוכנים להתמודד עם שריפה שחס וחלילה תפרוץ. ברגע האמת ייקח לכוחות הכיבוי זמן מה להגיע לאתר השריפה. אמצעי כיבוי זמינים ופשוטים לתפעול יכולים להוות את קו ההגנה שימנע מהשריפה להתפשט בזמן הזה ולצאת מכלל שליטה. בלימה כזו יכולה להיות זו שתמנע פגיעה מסיבית ברכוש במקרה הטוב, או פגיעה בחיי אדם במקרה הרע.

 

 

ממי לקנות?

 

בבחירה של ספק שיתקין עבורכם את הגלגלון לכיבוי אש בביתכם הפרטי, יש לשקול כמה דברים על מנת לוודא שברגע האמת הדברים אכן יפעלו כמו שצריך. ראשית, חשוב לוודא שלספק יש את כל האישורים והתקנים הרשמיים לאספקה של מוצרי כיבוי אש ולהתקנתם. אמצעי כיבוי ראשוניים שאין להם אמא ואבא יכולים לספק אשליה של ביטחון ועלולים שלא לפעול כמו שצריך בשעת שריפה. ספק מאושר על ידי הגורמים הרשמיים הרלוונטיים יוכל לספק לכם אמצעי כיבוי העומדים בכל התקנים.

 

שנית, חשוב לבחור בספק בעל ניסיון בתחום כיבוי האש. ספק כזה יידע לייעץ לכם לגבי המיקום של התקנת הגלגלון או אמצעי הכיבוי האחרים. הוא יידע לעזור לכם לבחור באמצעים המתאימים לכם ויוכל להתקין אותם בביתכם בצורה איכותית ובטוחה. שלישית, ולא במקרה בסוף, עניין המחיר. בנושאים של חיים ומוות אין מקום לחיסכון, ולכן על אף שחיסכון הוא דבר חשוב, הכרחי לבדוק שהוא לא בא על חשבון המקצועיות ואיכות המוצרים של הספק שאיתו תעבדו.

 

חשובה לכם מאד בטיחותם של דיירי הבית שלכם? מעוניינים ליצור סביבה בטוחה הכוללת את כל מה שצריך במקרה של סכנת שריפה חלילה? אם כן, חברת בן אש היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מעמידה לרשותכם את כל הפתרונות שאתם צריכים לבית שלכם לגילוי ולכיבוי אש. לסקירת המוצרים השונים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או להזמנות, צרו קשר ב – 09-7460131

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן