בן אש

התקנת גלאי עשן בבית

בטיחות אש הוא נושא שכולנו מעריכים וכולנו מבינים את חשיבותו, אך רק מעטים מאיתנו עושים את מה שצריך בכדי להבטיח אותו, אפילו בסביבתנו הפרטית. למעשה, בסביבת העבודה שלנו, אנחנו יכולים להיות בטוחים שכל התקני גילוי וכיבוי האש הנדרשים מותקנים כראוי, שכן בטיחות אש מהווה תנאי הכרחי ברישוי עסקים. השאלה היא האם אנחנו באמת חושבים שבבית הפרטי שלנו, בו אנו חיים עם כל בני המשפחה, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו רמת בטיחות אש נמוכה יותר מזו שאנו זוכים לה במקום העבודה, והתשובה היא כמובן לא. ואחרי שאמרנו את זה, המקום להתחיל בו הוא התקנת גלאי עשן בבית. למה והאם זה מספיק? על כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

 

סכנות אש – גם בבית

סכנת אש היא סכנה שקיימת בכל מקום, בכל מרחב ובכל מבנה, ובכלל זה גם הבית הפרטי שלנו. למעשה, בית פרטי נושא בחובו יותר סכנות אש ממרבית המשרדים ומקומות העבודה, וזאת לאור מאפייני הפעילות שכוללים: תנור בישול ואפייה, הדלקת נרות, תנורי חימום וכמובן מערכת חשמל. כל אלה יוצרים סיכוני אש ממשיים במרחב הביתי ובכדי להגן על היקרים לנו מכל, עלינו לבחון כיצד להתמודד עימם, אם וכאשר נזדקק לכך. התמודדות עם סיכוני אש כוללת בתוכה שני אלמנטים מרכזיים: גילוי אש וכיבוי אש. בניגוד לתפיסה הרווחת, אחד האתגרים המרכזיים בתחום בטיחות האש הוא גילוי האש בזמן. ככל שנגלה את האש מוקדם יותר, כך תהיה ההתמודדות שלנו איתה טובה יותר. כמו כן מן הסתם, מהירות התגובה ואיכותה, קובעות גם הן את יכולת ההתמודדות שלנו עם סיכוני אש, אבל זה מתחיל תמיד בגילוי האש.

התקנת גלאי עשן בבית

התקנת גלאי עשן בבית – פעולה מצילת חיים

גלאי עשן הוא אמצעי גילוי בעל חשיבות מכרעת במרחב הביתי, משתי סיבות מרכזיות: א' גלאי העשן יכול להציל חיים במקרה של פיזור עשן בחדרי הבית במהלך הלילה וב' גלאי העשן יכול להציל חיים במקרה של פריצת שריפה בזמן השהות בבית ובזמן שהבית ריק מאדם. מן הסתם, כל עוד אתם בבית, גלאי העשן יכול לסייע לכם בזיהוי סכנה של חנק או אש. במקרה שאתם לא בבית, רצוי לחבר לגלאי העשן מערכת כיבוי אוטומטית, או לאפשר שליחת הודעה מהגלאי דרך הסלולר, על מנת שניתן יהיה להזעיק את כוחות הביטחון. אלו הם חייכם וחיי היקרים לכם שעומדים על הפרק, וזאת סיבה מספיק טובה לבצע התקנת גלאי עשן בבית.

אם הגעתם למסקנה המתבקשת שאתם רוצים להתקין גלאי עשן אחד או יותר בביתכם, חברת בן אש המתמחה בפתרונות גילוי וכיבוי אש תשמח לבצע עבורכם את ההתקנה. בבן אש תוכלו למצוא מגוון פתרונות יעילים וזולים להגברת בטיחות האש במרחב הביתי והגברת תחושת הביטחון של כל בני הבית. לפרטים נוספים, צרו קשר עוד היום בטלפון 09-7460131.

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן