בן אש

זרנוקים 2 לכיבוי אש

תנאי השטח קובעים

ישנם מקומות או תנאי שטח שבהם ציוד כיבוי האש הבסיסי פשוט אינו מספיק. למרבה הצער, אלו הרבה פעמים מקומות שבהם שריפה עלולה לגרום לנזק גדול יותר. מדובר על מבני תעשייה גדולים, שטחים חקלאיים וכל חלל המאפשר התפרצות של שריפה בקנה מידה גדול מהרגיל. במקרה כזה, חשוב שיהיה בהישג יד ציוד כיבוי אש פשוט לתפעול, על מנת שגם אנשים שאינם כבאים מיומנים יוכלו לתפעל אותו. עם זאת, הציוד הזה צריך להיות מותאם לסביבה שאליה הוא מיועד. באופן כללי, ניתן לומר שמדובר בציוד הרגיל המסופק לכלל האוכלוסייה, אך כזה בקנה מידה גדול יותר.

לדוגמה, בארון כיבוי רגיל בבית ספר ניתן למצוא גלגלון כיבוי אש המחובר לצינור 3/4 צול או אפילו 1 צול. כאשר מדובר על רכישה של צינור המיועד לשימוש בקנה מידה גדול בהרבה, ישנה חשיבות לרכישה של צינור גדול בהתאם. רכישה של זרנוקים 2 צול לכיבוי אש יכולה לעשות את ההבדל בין ניסיון כושל לכבות שריפה בראשית דרכה לכזה מוצלח. כמובן שישנם צינורות גדולים יותר, בהתאם לייעוד שלהם.

 

לא לצעוד לבד

את הבחירה של הצינור לשטח המיועד מומלץ מאוד לעשות עם חברה מקצועית בעלת ניסיון רב בתחום. בדיוק כמו שאדם שאינו מהנדס מים לא ינסה לבנות תכניות אינסטלציה לבניין, כך אין סיבה שאדם שאינו מוכשר לעסוק בציוד כיבוי אש ובהתקנתו יתעסק בתחום זה לבד. הידע והניסיון של החברות בתחום, כמו גם עצם העובדה שהרישיונות שלהם מאפשרים להם לספק את התקינה הנדרשת, לא יסולאו בפז.

בסופו של דבר, הרי מלבד זרנוקים גדולים יש ציוד כיבוי נוסף שעליכם לרכוש. יכול להיות שמדובר בגלגלון כיבוי, במערכות כיבוי אוטומטיות במידה ומדובר במבנים גדולים או אפילו במטפים במשקלים גדולים. ההבנה של התמונה במלאה בכל הנוגע לצורכי הכבאות של המתחם שעליו אתם מופקדים שמורה למנוסים בתחום. יש להם הבנה עמוקה של הציוד ויכולת לספק לכם ציוד שעבר את כל הבדיקות הנדרשות ושירותי תחזוקה לאורך שנים. אל תוותרו על כל זה.

זקוקים לסיוע בבחירת מערכות כיבוי אש לעסק שלכם? מחפשים מערכות וציוד איכותי שיעמדו לרשותכם ברגע האמת ויעזרו לכם למנוע אסון? אם כן, חברת בן אש היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מעמידה לרשותכם את כל הפתרונות שאתם צריכים לעסק שלכם, פתרונות לגילוי ולכיבוי אש. לסקירת המוצרים השונים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או להזמנות, צרו קשר ב – 09-7460131

 

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן