בן אש

כמה עולה מערכת ספרינקלרים

ספרינקלרים מחיר

מתוך כל מערכות כיבוי האש הקיימות כיום, מערכת ספרינקלרים היא ללא ספק מערכת הכיבוי היעילה ביותר, במיוחד כאשר מדובר במבנים רחבי ידיים. יחד עם זאת, בכל התקנה של מערכת כיבוי, נלקח מן הסתם בחשבון גם נושא המחיר ובהיבט הזה, עלות מערכת ספרינקלרים היא ללא ספק עלות גבוהה יחסית לאלטרנטיבות. אז כמה עולה מערכת ספרינקלרים והאם זה בכלל משתלם? ממה נובעת היעילות הגבוהה של הספרינקלרים על פני מערכות כיבוי אחרות? על כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

האם זה משתלם, זאת לגמרי לא השאלה

בבחירת מערכת כיבוי אש, אין בכלל שאלה של משתלם או לא משתלם. השאלה היחידה שצריך לשאול היא האם זה יעיל או לא יעיל. אם אתם בוחרים להתקין מערכת כיבוי אש מרצונכם החופשי, אתם עושים זאת מכיוון שאתם רוצים בבירור שיהיה לכם פתרון יעיל לכיבוי שריפות אם כאלה תפרוצנה בנכס שלכם. אם אתם נדרשים להתקין מערכת ספרינקלרים מכורח החוק והוראת הרשויות, הרי שהוראות אלה מבוססות מלכתחילה אך ורק על שיקולי יעילות והדבר כלל לא נתון לשיקולכם. בבחירת האופציה של התקנת ספרינקלרים מחיר הוא בהחלט פרמטר שיש לבחון, אבל עד גבול מסוים. הספרינקלרים הוא פתרון הכיבוי הטוב ביותר שקיים היום, ושריפות שבעבר לא היה ניתן לעשות מולן דבר, מכובות היום במהירות וביעילות רבה באמצעות מערכות אלה. מצד שני, אי אפשר להתעלם מהשאלה כמה עולה מערכת ספרינקלרים ועד כמה ניתן להתאים את העלות הזאת לתקציב העומד לרשותנו.

כמה עולה מערכת ספרינקלרים

התאמת העלות לתקציב

ככלל, בין שאתם בוחרים בכך ובין שזה נכפה עליכם על פי החוק, אתם רוצים להכין תקציב ראוי למערכת כיבוי האש. אחרי שאמרנו את זה, עלות מערכת ספרינקלרים יכולה להשתנות בהתאם להיקף הפרישה שלה, לאופן ההפעלה שלה (ידני או אוטומטי), לנתונים הטכניים שלה ולממשק שלה עם מערכות אחרות כמו מערכת גילוי אש. באפשרותכם לבחור להתקין את המערכת המינימלית שאתם מחויבים לה ובאפשרותכם להרחיב אותה עם מתזים נוספים, הספקי זרימה גדולים יותר ושילוב עם מערכות גילוי והפעלה אוטומטיות, כמובן בעלות גבוהה יותר. בכל מקרה, בבחירת מערכת ספרינקלרים מחיר הוא שיקול לגיטימי אך צדדי ומה שחשוב יותר הוא שתבצעו השקעה חד פעמית נכונה, כדי שתוכלו גם להצדיק אותה אם וכאשר יגיע רגע המימוש.

בחברת בן אש תוכלו למצוא מגוון רחב של מערכות ספרינקלרים להתקנה בכל מרחב ובכל מבנה, וכן תוכלו למצוא צוות מקצועי שיסייע לכם בבחירת המערכת המתאימה לכם ביותר, הן מבחינת הוראות החוק והן מבחינת התאמה לתקציב. לחברת בן אש ניסיון רב בהתקנה ותחזוקה של מערכות כיבוי אש במבנים פרטיים וציבוריים, ובאפשרותנו למצוא לכל לקוח את הפתרון הטוב ביותר עבורו, גם על בסיס שיקולי תקציב ומחיר. רוצים לשמוע עוד? צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 09-7460131.

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן