בן אש

מחיר מטף כיבוי אש

מחיר של מטף כיבוי אש

כמו בכל מוצר שאנו קונים, גם כאשר מדובר במקרה של מטף כיבוי אש מחיר הוא פרמטר שאנו לוקחים בחשבון ובצדק. לכל סוג ודגם מטף מחיר מעט אחר. כך לדוגמא, לדגם של מטף כיבוי אש 6 קילו מחיר אחד ולמטף כיבוי 3 קילו מחיר אחר. מן הסתם מחיר מטף 6 קג יהיה גבוה יותר מאחר ומחיר המטף מושפע מגודלו, סוגו והחברה המייצרת. יחד עם זאת, אם חלה עליכם חובת הצבת מטף כיבוי בעסק או בכל מבנה או מרחב אחר על פי חוק, אתם נדרשים מן הסתם להציב את המטף הנדרש הספציפי, לא משנה מה העלות שלו. אחרי שאמרנו את זה, מחיר של מטף כיבוי אש הוא באמת מחיר נמוך יחסית ולא אמור להטריד אתכם בתכנון מערכת הכיבוי למבנה. כמה נמוך הוא מחיר מטף כיבוי אש? מתי המחיר יכול להתחיל להוות בעיה? האם יש לכם ברירה? איפה קונים מטף כיבוי אש? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

מהו מחירו של מטף כיבוי אש?

מחיר מטף כיבוי אש יכול להשתנות ממטף למטף על סמך שני פרמטרים מרכזיים: משקל המטף וסוג חומר הכיבוי שהוא מכיל. מטפי כיבוי מתחילים במשקל 1 ק”ג (במתאים במיוחד כמטף בטיחות לכלי רכב פרטיים), דרך 2 ק”ג (רכבים מסחריים), 3 ק”ג, 6 ק”ג ו-12 ק”ג. לכיבוי מבנים רלוונטיים שלושת המשקלים האחרונים, אם כי גם המשקלים הנמוכים יכולים לשמש לכיבוי נקודתי באזורים שונים במבנה. חומר הכיבוי שמכיל המטף יכול להיות אבקה, קצף או גז הלוקרבון, כשהאחרון הוא היקר ביותר.

מחיר מטף כיבוי אש

מתי המחיר יכול ליצור בעיה עבורכם?

ובכן, מחיר של מטף כיבוי אש יכול להצטבר לכדי סכום בעייתי, כאשר מדובר בכמות גדולה של מטפים הנדרשת לכם על מנת לבסס את מערכת הכיבוי הנדרשת. כך למשל, תוכלו לקנות מטף 12 ק”ג או סדרה של מטפים 6 קג ולחבר אותם למעין מערכת מתזים, בדומה לספרינקלרים. לחיצה על ידית המטף תפזר את חומר הכיבוי ברחבי המבנה, דרך צנרת המתזים המחוברת אליו. על כך ייתכן שתצטרכו להציב מטף כיבוי בכל חדר במבנה. ייתכן שגם תצטרכו להקים מספר עמדות הג”א עם מטף או שניים בכל עמדה. כאשר הכמות הולכת ומצטברת, המחיר הולך ועולה, אבל בכל מקרה, מדובר במוצר זול למדי שהערך שלו גבוה הרבה יותר מעלותו.

איפה קונים מטף כיבוי?

איפה קונים מטף? רק בחברת בן אש, המציעה מגוון רחב של פתרונות גילוי וכיבוי אש, תוכלו למצוא את כל סוגי המטפים, בכל המשקלים ועל בסיס כל חומרי הכיבוי הקיימים. הצוות המקצועי של בן אש עומד לרשותכם על מנת לבנות עבורכם מערך מטפים בהתאם לדרישות החוק או בהתאם לרצונכם אם לא חלות עליכם דרישות כלשהן. לפרטים נוספים וביצוע הזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון  09-7460131ונשמח לענות לכל שאלותיכם בעניין.

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן