בן אש

מטף כיבוי אש אבקה

הידע הבסיסי ההכרחי

בתחומים רבים בחיים הידע שלנו לוקה בחסר. ברוב התחומים שאינם נחשבים כתחום ההתמחות שלנו, כמו תחום המחשבים, הבישול או הבנייה או התחזוקה, אנחנו יודעים לתפעל את העניינים ברמה בסיסית אך במקרים מורכבים באמת יש צורך לקרוא לאיש מקצוע. העובדה שאנחנו יודעים לעשות מעט דברים בכל תחום מאפשרת לנו להיות עצמאיים ולא להיות תלויים כל הזמן באנשי מקצוע.

בכל הנוגע לתפעול מקרי חירום, הידע הבסיסי הדרוש לתפעול ראשוני של אירועים קריטי אפילו יותר. לדוגמה, כל אדם צריך לדעת כיצד לבצע עיסויים באדם שהתמוטט לידו לאחר דום לב. התחלה של עיסויים מיד לאחר האירוע הלבבי קובעים במפורש את ההבדל בין חיים למוות, ועל מנת לבצע אותם לא דרוש ידע רפואי מתקדם.

 

 

תפעול נכון של שריפה

בדומה לכך, כל אדם צריך לדעת לתפעל שריפות שמתפרצות בקנה מידה קטן. כמובן שיש הבדל משמעותי בין שני המקרים. במקרה של דום לב מדובר בחייו של אדם בודד, ואילו במקרה של שריפה עלול להיות מדובר בחייהם של עשרות ומאות אנשים. לכן החשיבות של הידע של כל אחד ואחת לתפעל ציוד כיבוי בסיסי לא יכולה להיות מודגשת מספיק. ציוד כיבוי בסיסי כולל מטף כיבוי אש אבקה, גז וקצף, וכן תפעול צינורות המצויים בארונות הכיבוי האדומים והמוכרים. המטפים יעילים כל כך בכיבוי של שריפות קטנות, עד שהחל מהשנים האחרונות חייב כל בית חדש בישראל להצטייד בהם.

חשוב לדעת כי לא כל ציוד כיבוי מתאים לכל סוג של שריפה. שימוש במטף קצף המבוסס על מים לכיבוי של שריפה בארון חשמל עלולה להיות הרת אסון. לעומת זאת, כיבוי אותה שריפה בדיוק באמצעות מטפי אבקה תביא לתוצאה המיוחלת. בדומה לכך, מערכות כיבוי גדולות יותר מותאמות בדרך כלל לחלל שבו הן נמצאות ולסוג השריפה שסביר ביותר שתפרוץ בהם. באופן כללי, ניתן לומר כי מטף אבקה מתוחזק היטב הוא הפתרון האידיאלי לרוב השריפות בתחילתן. תחזוקה נכונה כוללת בדיקה על ידי איש מקצוע, וידוא תקינות המכל והימצאות לחץ מספיק בתוכו.

חשוב לכם להציע ללקוחות ולעובדים שלכם בעסק את רמת הבטיחות הנדרשת בו? מעוניינים לשלב במקום פתרונות איכותיים, שיוכלו לעמוד לרשותכם במצבים מסכני חיים, כמו שריפות? אם כן, חברת בן אש היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מעמידה לרשותכם את כל הפתרונות שאתם צריכים לגילוי ולכיבוי אש. לסקירת המוצרים השונים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או להזמנות, צרו קשר ב – 09-7460131

 

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן