בן אש

מטף כיבוי אש לבית

התמודדות נכונה במרחב הפרטי

מטפי כיבוי אש הם מאותם מוצרים שניתן לראות בכל מקום. צבעם האדום הזועק ומיקומם הבולט לרוב נועדו על מנת לוודא איתור מהיר שלהם בשעת הצורך. עם זאת, לא רבים משקיעים תשומת לב ומחשבה בעובדה שמדובר בהתקן פשוט לשימוש, המצוי בכל מקום ותפקידו בסופו של דבר הוא להציל חיי אדם. ההבנה שיש לתת בידי הנוכחים בשעת שריפה אמצעי התמודדות פשוטים לתפעול עד להגעת כוחות הכיבוי היא זו שהובילה להצבה של המטפים בכל מוסד ציבורי.

החל מלפני שנים בודדות, ועל מנת לשחזר את ההצלחה גם בבתים פרטיים, מחייב החוק בישראל בכל בית חדש להצטייד במטף ביתי. שריפות יכולות לפרוץ בכל מקום ובכל זמן, וההגנה דרושה גם במרחב הפרטי ולא רק בזה הציבורי. עם זאת, רובנו לא מנהלים מוסדות ולא יודעים מהן הדרישות בכל הנוגע לרכישת מטף כיבוי אש ביתי. חשוב לדעת שעל אף שמדובר במכשיר פשוט לשימוש, בהחלט לא מדובר בכזה שניתן לרכוש בכל פינת רחוב. מטף כיבוי אש לבית חייב להיות כזה שקיבל את כל האישורים ועומד בכל התקנים.

 

 

תחזוקה שוטפת

מלבד זאת, יש לזכור שמטפים צריכים לעבור בדיקות תקופתיות על מנת לוודא שהם אכן יתפקדו כנדרש ברגע האמת. קשה לדמיין תרחיש גרוע יותר מכזה שבו פורצת שריפה קטנה והאנשים שבאים לכבות אותה מגלים שהלחץ במטף שבידיהם נמוך מדי. האבקה או המים לא יצאו מהמטף והשריפה עלולה לצאת משליטה. בעת הרכישה של מטף ביתי, קחו בחשבון שיהיה עליכם לתחזק את המטף ולקבל אישורים תקופתיים על תקינותו.

אלו הסיבות שבגללן מומלץ לרכוש את המטף מחברה מוכרת המאושרת לשיווק של אמצעי כיבוי על ידי הגורמים הרלוונטיים. חברה כזו, בעלת ניסיון בתחום כיבוי האש ובעלת הרישיון לתחזק את האמצעים הללו באופן שוטף. חברה כזו תוכל לספק לכם שירות מקיף בכל הנוגע לאמצעי הכיבוי הדרושים לבית שלכם. בנוסף, היא תוכל לייעץ לכם על מנת לוודא שתציבו בביתכם את האמצעים המתאימים לבית פרטי ולא תרכשו מוצרים שמתאימים למרחבים אחרים.

רוצים לרכוש מטפים לכיבוי אש לבית שלכם? חשובה לכם איכותם הגבוהה של מטפים אלה כמו גם מחירם הנוח ללקוח? אם כן, חברת בן אש היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מעמידה לרשותכם את כל הפתרונות שאתם צריכים לגילוי ולכיבוי אש לבית הפרטי שלכם. לסקירת המוצרים השונים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או להזמנות, צרו קשר ב – 09-7460131

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן