בן אש

מערכות כיבוי וגילוי אש

תמיד לדעת מראש

בארצנו הקטנטונת, אזעקה אינה אירוע של פעם בחיים. כולנו מכירים אותן, רובנו חווינו אותן יותר מפעם אחת. כמובן שהחשיבות של אזעקות היא עצומה. האפשרות להתריע בזמן אמת על סכנה מתקרבת היא מאבני היסוד של ההתנהלות במצבי חירום. מערכות שלמות וטכנולוגיות מתקדמות מגויסות על מנת לבנות מערכות התראה בכל מיני תחומים, החל מפריצה לבית וכלה בהתקרבות צונאמי.

בתחום השריפות, מערכות גילוי אש ועשן אינן תופעה חדשה. גלאי העשן הלבנים והעגולים המחוברים לתקרה מוכרים לכולנו, וסביר ששמענו יותר מפעם אחת את הגלאי מצפצף. הגלאים הללו, המבוססים על שלל מדדים מלבד על נוכחות עשן בחדר, מאפשרים לנוכחים בסמוך לשריפה לדעת שהיא פרצה. בצורה כזו הם יוכלו לנסות ולכבות אותה במידה והדבר אפשרי, או ידעו להימלט מהמקום על מנת להימנע מפגיעה.

Close up fire extinguisher and firefighter checking pressure gauge level for protection and prevent and safety rescue and use of equipment on fire training concept.

 

הטכנולוגיה לא פוסחת

עם זאת, בהתחשב בהתקדמויות הטכנולוגיות בשלל התחומים האחרים בחיינו, ניתן להסיק שגם תחום זה לא ייוותר חף מהתקדמות. ואכן מערכות גילוי וכיבוי אש חדשות ומתקדמות מפותחות כל העת. מדובר על שני מישורי התמודדות עיקריים עם השריפה. הראשון הוא הרחבת הידע על הימצאות השריפה ועל אזורי הנוכחות שלה. ידע כזה הכרחי בעיקר כשמדובר במבנים גדולים שבהם שריפה יכולה להתפשט באין רואה עד שהיא יוצאת משליטה.

מערכות כאלו מסוגלות לזהות את התפרצות השריפה באמצעות מדידה של שלל פרמטרים כמו טמפרטורת החדר, נוכחות עשן, פליטת גזים ועוד. מלבד זאת, מערכות מתקדמות מסוגלות להסתנכרן ביניהן כדי להעביר מידע למערכת מרכזית אחת. מערכת כזו, המכונה רכזת, מאפשרת לאנשי הביטחון ולכבאים לדעת מה האזור שבו השריפה נמצאת ולאן היא מתפשטת, ובהתאם להציע את המענה הנדרש למקום.

המישור השני הוא הכיבוי עצמו. בשוק קיימות מערכות כיבוי וגילוי אש אוטומטיות מתקדמות המבוססות על שלל חומרי כיבוי על מנת להתאים אותן לחללי עבודה שונים. ישנן מערכות מבוססות גזים שונים או אבקות על מנת להימנע מלהתיז מים לחלל החדר. ישנן כאלה המבוססות דווקא על מים ולא על חומרים אחרים. לכל מרחב יש להתאים את מערכות האיתור והכיבוי המתאימות לו בהתייעצות עם אנשי מקצוע.

זקוקים למערכות איכותיות ומתקדמות לגילוי ולכיבוי אש? אם כן, חברת בן אש היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מציעה לכם את כל הפתרונות שאתם צריכים לגילוי ולכיבוי אש. לסקירת המוצרים השונים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או להזמנות, צרו קשר ב – 09-7460131

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן