בן אש

מערכת כיבוי אש מחיר

מערכות לכיבוי אש הוא מונח גג שכולל בתוכו למעשה את כל הטכניקות והטכנולוגיות, הידניות והאוטומטיות, לכיבוי אש. ההחלטה לגבי מערכת כיבוי אש היא החלטה שאתם יכולים לקבל באופן חופשי, אך בכפוף להוראות רשות כיבוי והצלה בישראל, כאשר הוראות אלה חלות עליכם. מתי ועל מי חלות הוראות הרשות לכיבוי והצלה? מהי מערכת כיבוי האש המתאימה לכם ביותר? מהם השיקולים שעליכם לקחת בחשבון בבחירת מערכת כיבוי? כל התשובות לכל השאלות, ממש כאן בשורות הבאות.

מערכת כיבוי אש – קווים כלליים לדמותה

מערכת המיועדת לכיבוי אש היא מערכת שיכולה לכלול רכיבים של גילוי אש ושל כיבוי אש והיא מערכת שהתפעול שלה יכול להתבצע בצורה ידנית, בצורה חצי אוטומטית או בצורה אוטומטית לחלוטין. כך למשל, עמדת הג"א עם מטף, דלי מים, צינור כיבוי ומחבטי כיבוי מהווים יחד מערכת שלמה לכיבוי אש. לעומתה ישנה גם מערכת ספרינקלרים שיודעת לבצע כיבוי נרחב בו זמנית ושאותה אפשר לתפעל באופן ידני לחלוטין, או לחבר אותה למערכת גילוי אש שמפעילה אותה באופן אוטומטי בעת גילוי אש. הבחירה בין המערכות שונות היא בחירה שהיא בעיקרה סובייקטיבית, כל עוד היא עומדת בהוראות של הרשות לכיבוי והצלה.

מערכת כיבוי אש מחיר

מהי המערכת המתאימה לכם על פי ההוראות?

הוראות כיבוי והצלה חלות בעיקר על מבני ציבור ובכלל זה בתי עסק, מבני תעשייה, מרכזים מסחריים ומבני ציבור אחרים. המשמעות היא שבבית פרטי יש לכם את החופש להחליט איזו מערכת אתם רוצים להתקין, אם אתם בכלל רוצים להתקין מערכת כזאת. כאשר מדובר במבני ציבור הכפופים לפיקוח ורגולציה של הרשות לכיבוי והצלה, הרי שאתם מחויבים להוראות הרשות. הוראות אלה יכולות לפרט מהי המערכת הנדרשת, הספק זרימה של המים בצינור הכיבוי, מספר המטפים, חובת התקנת ספרינקלרים, חובת התקנת מערכת גילוי, חובת התקנת דלתות אש, מחסומי אש וכדומה. ההוראות נקבעות בהתאם לרמת הסיכון במבנה וביחס להיקף הפעילות האנושית המתקיימת בו.

מן הסתם, בבחירת מערכת כיבוי אש מחיר הוא מרכיב מפתח בבחירת המערכת המתאימה, אך עליכם לקחת בחשבון שרשות הכיבוי וההצלה מתעלמת לחלוטין משיקול זה ומגדירה את הוראותיה על פי שיקולים מקצועיים בלבד. ככלל, אם אתם מחליטים או מחויבים להתקין מערכת כיבוי אש, חשוב שתעשו את זה בהתאם לרמת הסיכון ובכדי להבטיח מקסימום יעילות בשעת אמת, ובמקרה כזה אין למחיר משמעות רבה כפרמטר בקבלת ההחלטה.

בחברת בן אש, המתמחה בפתרונות גילוי וכיבוי אש, תוכלו למצוא את כל סוגי מערכות הגילוי והכיבוי, לרבות מערכות ידניות ואוטומטיות ומערכות למבנים קטנים, בינוניים וגדולים. הצוות המקצועי של בן אש יפרוש בפניכם את כל המידע הנדרש לכם אודות מערכת כיבוי אש מחיר, פונקציונליות, יעילות, אפשרויות תפעול ועוד. למידע נוסף והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 09-7460131.

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן