בן אש

ציוד גילוי אש

להתכונן לגרוע מכל

כולנו יודעים שאדם נבון הוא כזה שלא נכנס לבעיה שעשרה חכמים ידעו כיצד לצאת ממנה. בכל הנוגע להתמודדות עם תרחישי חירום, העולם הולך ומתקדם בכיוון הזה. אמצעים רבים מפותחים על מנת למנוע את ההיווצרות של תרחישי חירום או לפחות להתריע עליהם מבעוד מועד כדי לאפשר להתכונן להתמודדות איתם. הטכנולוגיה המתקדמת ביותר מגויסת לתחום הזה, מתוך הבנה שההגנה הטובה ביותר היא מניעה.

ישנם כמה תחומים שבהם ניתן לראות את הפיתוח של המערכות הללו. בתחום הרכב מערכות התראה מתקדמות כמו מובילאיי מסייעות להימנע ממצבי חירום. חיישנים מוצבים בחופים ברחבי העולם על מנת להתריע מראש על התקרבות צונמי ועוד. עם זאת, תחום שבו חשיבות ההתרעה מראש זוהתה כבר לפני זמן רב הוא תחום כיבוי האש. בשל העובדה שמהרגע שפורצת השריפה הראשונית ועד שהיא יוצאת משליטה עובר זמן קצר ביותר, פותח ציוד גילוי אש שתפקידו להתריע על התפתחות של שריפה.

 
גלאי עשן

אמצעי הגילוי המוכר ביותר בתחום הכבאות הם גלאי העשן. גלאים אלו, בעלי טכנולוגיה פשוטה יחסית בהשוואה לזו של מערכות התראה בתחומים אחרים, מזהים הצטברות עשן בחלל או עלייה בטמפרטורת החדר ומתחילים לצפצף בחוזקה. בצורה כזו הם מושכים את תשומת הלב של הנוכחים בסמוך על מנת שידעו לכבות את השריפה או להימלט מהמבנה. המוני שריפות נמנעות מלהגיע לשלב הקטלני בצורה כזו.

כמובן שגם כאן חלה התקדמות טכנולוגית. כיום ניתן להתקין גלאי עשן בחללים רבים, כדוגמת בנייני משרדים. כל גלאי העשן הללו מחוברים למערכת מרכזית אחת, הרכזת, המאפשרת הבנה של האזורים שאליהם התפשטה השריפה. מידע זה הכרחי הן על מנת לדעת מאיזה אזור יש לפנות את הנוכחים והן על מנת להכווין את כוחות הכיבוי למקומות הרלוונטיים. ריכוז המידע הזה חשוב בעיקר במוקדי חירום המרכזים מידע על הרבה חללים. ריבוי חללים כזה, במיוחד במקרה שרבים מהם ריקים לזמן ממושך כמו במקרה של בנייני משרדים, מהווה פוטנציאל להתפרצות שקטה של שריפות ולהתפשטות בלתי מבוקרת שלהן.

מחפשים פתרונות איכותיים לעסק שלכם שיעזרו לכם, לעובדים וגם ללקוחות במקום להתמודד עם מצבים לא פשוטים, ובעיקר עם מצבים שהם מסכני חיים? אם כן, חברת בן אש היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מעמידה לרשותכם את כל הפתרונות שאתם צריכים לגילוי ולכיבוי אש, המיועדים הן לעסקים והן לבתים פרטיים. לסקירת המוצרים השונים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או להזמנות, צרו קשר ב – 09-7460131

 

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן