בן אש

ציוד כיבוי אש מחירים

התמונה המלאה

כאשר באים להצטייד בציוד בטיחות בהתאם לתקני הבטיחות החלים על מבנים, נכנסים לתחום שהוא בו זמנית רגיש ומחוץ לתחום הבנתם של מרבית האנשים. זהו נושא רגיש מפני שטיפול לא נכון בתחום זה עלול להוביל לתוצאות הרות אסון, שאיש לא רוצה בהם. יישום לא מיטבי של ההנחיות שנועדו להכין את המבנה ואת השוהים בו למקרה חירום עלול להסתיים בנזקים חמורים לרכוש במקרה הטוב, ובפגיעה בחיי אדם במקרה הרע.

הנושא הזה הופך רגיש אף יותר, מפני שזו נקודה שבה רוב האנשים מפקידים את עצמם בידי אנשי המקצוע. בניגוד לעיצוב המבנה ותכנונו, שבו יש חשיבות לאמירה של בעל הבית, בכל נושא הבטיחות הדעה הקובעת היא של איש המקצוע. זה נכון לגבי כל פרט בטיחותי במבנה, החל ממדרגות הבטיחות והממ"ד וכלה בגלאי העשן על התקרות.

 
ציוד כיבוי הכרחי

במבנים תעשייתיים בישראל, ובשנים האחרונות גם במבנים פרטיים, חלה החובה להתקין ציוד כיבוי אש זמין על ידי איש מקצוע מוסמך. ציוד כיבוי זה נועד, בדומה לממ"ד ולמדרגות הבטיחות, לאפשר לנוכחים במבנה להתמודד טוב יותר עם מצבי חירום שיצוצו ביום מן הימים. בכל הנוגע לציוד כיבוי, יש אפשרות להתקין כזה שפעילותו אפילו אינה תלויה בנוכחות האנשים, והוא מגיב להתפרצות שריפה באופן אוטומטי. כאלה הן מערכות הספרינקלרים המוכרות וכן מערכות כיבוי אוטומטיות נוספות.

בדומה למרכיבים קריטיים אחרים ברחבי המבנה, כדוגמת הצינורות המרכיבים את מערכת האינסטלציה והאיטום של הגג, גם כאן אין מקום להתפשר על איכות הציוד ועל איכות ההתקנה שלו. בכל הנוגע לקניית ציוד כיבוי אש מחירים יכולים להוות נושא רגיש, במיוחד אם מרגישים שמדובר בהוצאה מעט מיותרת.

חשוב לזכור שבסופו של דבר מדובר בבטיחות, ועם בטיחות לא משחקים. ההנחיות של איש המקצוע בכל הנוגע לציוד הדרוש באופן ספציפי למבנה שלכם צריכות היות מקוימות במלואן. זאת גם על מנת שתקבלו את האישורים הנדרשים ובעיקר על מנת שבהגיע רגע האמת לא יקרה מצב שהציוד לא יפעל כמו שצריך. אתם לא רוצים להגיע לנקודה הזו.

מעוניינים לשלב בעסק שלכם, במפעל או בחנות, ציוד איכותי לכיבוי ולגילוי אש? חשובה לכם העמידה בכל התקנים המחמירים וכן מענה בהתאמה מלאה? אם כן, חברת בן אש היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מציעה לכם את כל מה שאתם צריכים לגילוי ולכיבוי אש. לסקירת המוצרים השונים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או להזמנות, צרו קשר ב – 09-7460131

 

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן