בן אש

מטפה לכיבוי אש

בטיחות מעל הכל

אחד הדברים הבסיסיים ביותר שיש לשקול בבנייה של מבנה חדש או בתחזוקה של מבנה קיים הוא נושא הבטיחות. הדבר האחרון שבעל המקום או המתכנן של המבנה רוצה הוא שבמקרה של תקלה בטיחותית, ואלו קורות באופן תכוף יותר משהיינו רוצים, האנשים הנמצאים במבנה יעמדו חסרי אונים מול הסכנה ויאלצו להתמודד מול אתגרים לא פשוטים. זו הסיבה שכבר בשלב התכנון של המבנה וכן בשלבי האישורים וקבלת התקנים להפעלת עסק או מוסד כלשהו, מושם דגש מיוחד על נושא הבטיחות.

מדרגות בטיחות, מכשירי החייאה, ספרינקלרים ואפילו מטף כיבוי אש, כולם אמצעים לווידוא שברגע האמת תהיה אפשרות לנוכחים באירוע להתמודד אתו באופן מיטבי. כנראה שמבין כל אלו, המוכר ביותר לרוב האנשים הוא מטפה לכיבוי אש. המכל הזה, שיכול להגיע בטווח גדול של נפחים, הוא שלב ההגנה המיידי והראשון בכל הנוגע לטיפול בשריפות. זו הסיבה שהתקינה דורשת שבכל מוסד, מבנה ואפילו בכלי רכב מסוימים יהיה מטף למקרה של שריפה.

 

 

סוגים שונים

כמובן שלא כל מטף מתאים לכל מבנה ולכל מוסד, ויש להתאים את המטף לסוג השריפה הסביר ביותר שעלולה להתפרץ. לדוגמה, במוסד חינוכי מומלץ להחזיק שני סוגי מטפים לכיבוי אש לפחות, אחד לכיבוי שריפות רגילות והאחר שמתאים לכיבוי שריפות שמקורן בהתקנים חשמליים. מטף שאינו מתאים יכול אפילו להוות סכנה בטיחותית במידה וישתמשו בו לכבות שריפה ממקור שהוא אינו מתאים לו. בסופו של דבר, מלבד העובדה שהשריפה לא תכבה, עלול להיגרם נזק פשוט משימוש במטף הלא נכון.

סוגי המטפים, מלבד כמובן אלו המגיעים במשקלים שונים, הם בעיקר מטף גז, אבקה וקצף. המטפים הללו הם בעלי מגוון של תכונות ומתאימים לכיבוי שריפות ממקורות שונים. בבואכם לבחור מטף לבית, לעסק או למוסד שלכם, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בנוגע למטף המתאים לכם. בנוסף, חשוב שהספק שמספק לכם את המטפים יהיה כזה המוסמך לעסוק בנושא כיבוי אש. קבלת ציוד ממקור מפוקפק עלולה להוביל לתוצאות הרות אסון.

מחפשים מטפים או אמצעים אחרים לכיבוי אש? איכות ובטיחות הן מעל לכול עבורכם? אם כן, חברת בן אש היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מעמידה לרשותכם את כל הפתרונות שאתם צריכים לגילוי ולכיבוי אש. לסקירת המוצרים השונים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או להזמנות, צרו קשר ב – 09-7460131

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן