בן אש

גלגלון כיבוי אש תקן 2206

איכות קריטית

בכל תחום בחיים, מומלץ לרכוש מוצרים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך שנים וידרשו תחזוקה מינימלית. מוצר כזה ישמש אתכם בדיוק למטרה שלשמה הוא נועד. לא תצטרכו להתרוצץ כל שני וחמישי על מנת לתקן אותו או להחליף אותו, וברגע שתצטרכו אותו הוא יענה לכם. אם כל זה נכון כשמדובר בסתם מוצרי יום יום, על אחת כמה וכמה שזה נכון כשמדובר במוצרי בטיחות כמו ציוד כיבוי אש.

המדינה כגוף אחראי מאפשרת לאזרחים בחירה במוצרים שהם קונים, אבל היא מחייבת את הספקים ואת המתקינים בסטנדרט איכות ובטיחות מסוימים. מוצר שלא עבר אישור בטיחותי וקיבל תקן, לא יותר להפצה ברחבי הארץ לצרכנים פרטיים ומסחריים. בכל הנוגע לפיקוח על מבנים, התקנים מוודאים עמידה בתקני הבטיחות המחמירים ביותר על מנת לוודא שהמבנה בטוח. הוא צריך להיות בטוח הן מבחינת המרכיבים שלו והן מבחינת ההתאמה שלו להתמודדות עם מצבי חירום.

 

 

תקן של חיי אדם

אחד התחומים שבהם התקינה אינה מתפשרת ואינה מאפשרת סטייה ימינה ושמאלה הוא תחום כיבוי האש. התקנות בתחום זה ברורות מאוד, וניתן להבין מדוע. מקום שבו הציוד שיסופק יהיה באיכות שאינה מספיקה, או בכלל יעדר, הוא מקום שחשוף פי כמה לפגיעות כתוצאה מהתפרצות שריפה. מקום כזה חסר כל הגנה בסיסית ויכולת התמודדות מול הקטנה שבשריפות, והתוצאות עלולות להיות הרות אסון.

לכן מחייבת המדינה כל מבנה בישראל להיות מצויד להתמודדות במקרה של שריפה. התקינה משתנה בהתאם לסוג המבנה, לתכולתו ולכמות האוכלוסייה הפוקדת אותו. כמובן שהציוד הנדרש במפעל ענק לא יהיה זהה לזה הנדרש בבית מגורים בן ארבע קומות. עם זאת, גם זה וגם זה צריכים להצטייד גלגלון כיבוי אש תקן 2206, המפרט את הדרישות מהגלגלון ואת תנאי התחזוקה שלו.

את הרכישה של מוצרי הכבאות חשוב לעשות מספק המוסמך למכור ציוד כזה. ספק כזה עובר הכשרה לתיחזוק של מוצרי כיבוי, יודע להתאים את ציוד הכבוי המתאים לחלל שעבורו הוא נדרש, יכול להתקין את הציוד ותחזק אותו במהלך השנים כך שיהיה מוכן לרגע האמת.

זקוקים לפתרונות איכותיים לכיבוי ולגילוי אש בעסק שלכם? חשוב לכם שהם יעמדו בכל התקנים הנדרשים? אם כן, חברת בן אש היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מעמידה לרשותכם את כל המוצרים והציוד שאתם צריכים לגילוי ולכיבוי אש. לסקירתם, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או להזמנות, צרו קשר ב – 09-7460131

 

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן