בן אש

מערכות כיבוי אש אוטומטיות

אוטומציה של מצבי חירום

מערכות אוטונומיות הולכות ותופסות מקום של כבוד בכל הנוגע להתמודדות עם תרחישי חירום. פעולה אחת פותחת פעמים רבות בשורה של פעולות אוטומטיות המזרזות תהליכים שלא צריכים השקעת זמן ספציפית בכל אחד מהם. לדוגמה, ישנם מקומות שבהם מותקן דפיברילטור חצי אוטומטי שנועד על מנת לחברו לאדם שצריך לעבור החייאה. שברגע שנפתחת הקופסה שלו, נשלח אות למוקדי החירום על מנת לחסוך את הצורך בשיחה ישירה ולקצר את זמן ההגעה של צוותי החירום.

ישנם מצבים שבהם אין צורך בפעולה מיומנת כמו החייאה, וחיישנים יכולים להתחיל בביצוע פעולות למניעת מצב חירום. אחד התחומים שבהם פועלות מערכות כאלו כבר זמן רב הוא תחום כיבוי האש. מערכות כיבוי אש אוטומטיות קיימות בשוק כבר כמה שנים טובות, ותפקידן להתחיל בפעולות כיבוי ברגע שהן מזהות את התפרצות השריפה. בצורה כזו יכולות שריפות להיעצר בתחילתן, בעוד שאילו היינו מחכים להגעה של צוותי החירום או אפילו אדם עם מטף השריפה הייתה יוצאת כבר מכלל שליטה.

 

לא רק ספרינקלרים

מערכת כיבוי אש אוטומטית שקיימת בכל מבנה מסחרי או מוסדי ושכולנו מכירים היא מערכת המתזים או הספרינקלרים. מערכת זו היא בעצם סדרה של צינורות שבהם מצויים מים בלחץ קבוע. בצינורות יש פתחים האטומים בזכוכית. ברגע שהטמפרטורה בחלל עולה על סף מסוים הזכוכית נשברת והמים יוצאים בלחץ בצורת מניפה וניתזים על מוקד השריפה.

כמובן, שבדומה למטפים, גם במערכות כיבוי אוטומטיות יש להתאים את סוג החומר המצוי במערכת לחלל שבו הוא אמור לכבות שריפות. פעמים רבות השיקול הוא לאו דווקא החומר שעלול לבעור, אלא תוכן החדר. לדוגמה, בחדר שבו מצוי ציוד אלקטרוני יקר רב, כמו חדר שרתים, ככל הנראה תהיה עדיפות לשימוש במערכת אוטומטית המכילה חומרים שבשעת שריפה לא יפגעו במערכות הללו.

הבחירה במערכת כיבוי אוטומטית המתאימה לכם וההתקנה שלה אינן משימות פשוטות. חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון רב בתחום שתוכל לייעץ לכם לגבי המערכת המתאימה לחלל שבו אתם רוצים להתקינה, וכן שתהיה בעלת הידע להתקין את המערכת בצורה בטוחה ואפקטיבית.

זקוקים למערכות איכותיות לכיבוי אש? חשובה לכם איכותן הגבוהה של המערכות והתאמתן אל המקום בצורה הטובה ביותר? אם כן, חברת בן אש היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מעמידה לרשותכם את כל הפתרונות שאתם צריכים לגילוי ולכיבוי אש. לסקירת המוצרים השונים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או להזמנות, צרו קשר ב – 09-7460131

 

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן