בן אש

ארון כיבוי אש מחיר

בהגיע רגע האמת

תסריט האימים של כל מי שעל אחריותו בטיחותם של אחרים הוא מצב שבו אכן קורית תקלה בטיחותית אך אין איך להתמודד איתה. בסופו של יום, אף אחד לא יכול למנוע מבעיות בטיחותיות פשוט לקרות. אנו יכולים להשקיע מאמצים עצומים במניעה ותחזוקה נכונה של נקודות המועדות לתקלות בטיחות. עדיין, הסטטיסטיקה מראה שביום מן הימים משהו יקרה.

גופים רבים משקיעים משאבים ומאמצים על מנת להכין את אנשיהם לנקודה שבה יצטרכו להתמודד עם בעיות בטיחותיות. בתי ספר מתרגלים התנהלות בזמן רעידת אדמה וחברות ומוסדות מזמינים הדרכות עזרה ראשונה. גם המדינה מתגייסת לתחום של ההתמודדות ומחייבת מוסדות, עסקים ואנשים פרטיים להתכונן במידת האפשר ליום שבו משהו יקרה. תחום שבו המדינה משקיעה מאמצים רבים הוא תחום השריפות. היות ושריפה מהווה איום חמור לחיי אדם ולרכוש בקנה מידה שיכול להיות עצום, ברור למה המדינה מתמקדת בתחום הזה.

 

הכנה מראש

מלבד התחזוקה של שירות כבאות, המדינה מחייבת כל מוסד, והחל משנת 2012 גם כל בית פרטי, בהימצאות של אמצעי התמודדות עם שריפות במתחם. גלאי עשן, ספרינקלרים, מטפים וצינורות כיבוי אש, כולם מיועדים לזמן שייקח עד שיגיעו כוחות הכיבוי. בזמן הזה עלולה השריפה לצאת משליטה, ולכן אמצעים לכיבויה עוד בזמן שהיא קטנה הם חיוניים. על מנת שלא להגיע למצב שבו ברגע האמת מתחילים לחפש את אמצעי הכיבוי, נהגה העיקרון של ארון כיבוי אש תקני.

ארון הכיבוי, ארון מתכת בצבע אדום בוהק הבולט למרחקים, מכיל בתוכו מספר אמצעים לכיבוי של שריפות בעודן באיבן. צינור הכיבוי תופס את רוב חלל הארון. צינור זה מחובר למקור מים ובאפשרותו לשחרר מים בלחץ לכיוון מקור השריפה. הוא עשוי מחומרים מעכבי בערה כך שלא יינזק ויהיה בר שימוש. בנוסף, נמצא בארון מטף כיבוי על מנת להתמודד עם שריפות ממקור שבהן הצינור לא יעזור (לדוגמה שריפות מוצרי חשמל). אמצעים אלו ונוספים הנמצאים בארון מאפשרים התמודדות מיטבית עם השריפה, עד להגעתם של כוחות הכיבוי עם ציוד הכיבוי המתקדם יותר.

זקוקים למערכות לגילוי אש ולפתרונות נוספים, שיעזרו לכם להתמודד ברגע האמת עם הסכנה הממשית? אם כן, חברת בן אש היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מציעה לכם את כל הפתרונות שאתם צריכים לגילוי ולכיבוי אש. לסקירת המוצרים השונים, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון או להזמנות, צרו קשר ב – 09-7460131

תיאום פגישה בלחיצה

מלאו את הפרטים בטופס ואחזור אליכם בהקדם למתן מענה מקצועי

דילוג לתוכן